عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت
سرخط خبرها

دستگیری قاتل فراری که با هویت جعلی زندگی می‌کرد

  • کد خبر: ۲۱۴۲۶۸
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
دستگیری قاتل فراری که با هویت جعلی زندگی می‌کرد
هویت جعلی هم نتوانست متهم به قتل فراری را از چنگال قانون در امان نگه دارد و سرانجام او پس از یکسال و نیم دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، متهم جوان این پرونده بلافاصله پس از درگیری مرگباری که در آن شرکت داشت از محل حادثه در نهاوند فرار کرد، با این وجود سرانجام در تهران شناسایی و دستگیر شد.

این درگیری مرگبار دوم مرداد سال ۱۴۰۱ در منطقه چهارباغ، از توابع شهرستان نهاوند در استان همدان اتفاق افتاد. مقتول با پنج نفر از اقوام و دوستانش که همگی اهل یک روستا بودند، برای تفریح رفته بودند که درگیری مرگبار اتفاق افتاد.

یکی از همراهان مقتول در همان تحقیقات اولیه در مورد ماجرای منجر به قتل گفت: ما برای تفریح به چهار باغ رفته بودیم. در نزدیکی جایی که ما نشسته بودیم دو نفر دیگر هم بودند و مدام گیر می‌دادند و می‌گفتند چرا آن‌ها را چپ چپ می‌کنیم و چرا این طور رفتار می‌کنیم. دست آخر آن دو نفر رفتند و با ۱۰ نفر از دوستانشان برگشتند. بعد هم که درگیری شروع شد و در آن بین متوجه نشدیم چه کسی قتل را انجام داد، اما حدس می‌زنم یکی از همان دو نفری که اول با ما درگیر شدند، دوستم را کشته است.

به این ترتیب مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت. ابتدا ردی از او وجود نداشت تا اینکه مشخص متهم با هویت جعلی در تهران زندگی می‌کند و با اجاره کردن خانه‌ای مشغول به کار شده است. به این ترتیب متهم در نازی آباد تهران دستگیر شد و به انجام قتل در دعوا اعتراف کرد و گفت: زمان حادثه جوگیر شدم و ضربه مرگبار را زدم.

بنا به این گزارش متهم به زودی به شهر محل وقوع جرم منتقل می‌شود تا تحقیقات کامل از او در آنجا انجام شود.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->